Nak kulit flawless, tona sekata dan sihat luar dalam?

Gambar Pengiklan
Ishak Mt Som
Chat Now Visit Shop
Category
Produk
Brand
, , , ,
PENERANGAN :

KRIM ASAS KEHENDAK WANITA

Saya Ishak, pengedar berdaftar Adleesya Beauty. 😊

πŸ‘©‍πŸ’ΌπŸ‘¨‍πŸ’Ό Apa WD ni? Jom baca info di bawah :-

❣ WD ialah krim kecantikan berteknologi nano, menyerap 12 kali ganda lebih cepat terus ke pembuluh darah.

❣ Terdiri dari pelbagai ramuan terbaik termasuklah ekstrak akar tree peony, pueraria mirifica, glutathione & arbutin.

❣ WD menyerap terus ke pembuluh darah tanpa sebarang tapisan sejurus selepas sapuan pada 3 nadi dibuat.

❣ Ekstrak akar tree peony membantu proses penyingkiran toksin dalam badan. Bahan ini juga membantu melancarkan peredaran darah.

❣ Pueraria mirifica membantu menstabilkan hormon.

❣ Glutathione & arbutin berfungsi mencerahkan kulit seluruh badan.

❣ WD bukan ubat, tetapi WD membantu proses dalam badan kita menjadi lebih optimum. Apabila toksin telah dibersihkan, darah lancar & hormon stabil, pelbagai masalah dapat diselesaikan.

❣ Apabila sihat dalaman, kecantikannya akan terserlah, dibantu dengan bahan2 dalam WD yang sangat baik untuk kesihatan kulit.

LUARAN + DALAMAN terjaga dengan calit nadi je!

🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊
🚨 PROMOSI ! PROMOSI ! PROMOSI ! 🚨

πŸ‘©‍πŸ’ΌπŸ‘¨‍πŸ’Ό Dapatkan WD anda SEKARANG dengan harga promosi daripada kami.

πŸ’ Harga WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM πŸ’

Harga asal: RM 150

🚨 Harga promosi 🚨

1 botol RM 100
2 botol RM 160
3 botol RM 240
 dan seterusnya.
 

πŸ‘©‍πŸ’ΌπŸ‘¨‍πŸ’Ό Dapatkan WD anda hari ini. PERCUMA POS ke seluruh MALAYSIA.
 
"Saya tak boleh tinggal ais."

"Saya hari2 minum kopi."
"Saya suka air kelapa & durian."

Kalau guna WD, berkesan ke?
=============================

Dah semestinya berkesan awak. πŸ€—

Sebabnya WD ni takde pantang larang. Teruskan aktiviti harian macam biasa, cuma calit WD kat nadi je.
.

πŸ’ WD mengetatkan walaupun bukan jamu.
πŸ’ WD menegang & memantapkan aset walaupun bukan serum.
πŸ’ WD mencerahkan walaupun bukan skincare.
πŸ’ WD membuatkan badan bertenaga walaupun bukan supplement.
πŸ’ WD memberi bibir mugil walaupun bukan lipstik.

WD cuma calit nadi je... πŸ˜‰
 .

🍯 Makan jamu & supplement? Teruskan.
πŸ’Š Makan ubat doktor? Teruskan.
β˜• Suka kopi, air kelapa, durian? Boleh makan.
πŸ’„ Guna skincare? Teruskan.

πŸ’‰ Suntik serum? Teruskan.
 
Bulan ni beli satu pun RM80. Tapi kenapa nak beli 1 je. Bila krim dah nak habis harga dah naik balik. Nak beli senang je. Tekan WA tu dan nyatakan brp nak


Nak kulit flawless, tona sekata dan sihat luar dalam?-https://pnext.biz/img/Whats-App-1.gif


Web :
Iklan dihantar oleh : ims4a (ishakmtsom@gmail.com)




Perhatian : Pnext.biz adalah pihak yang menyediakan perkhidmatan website pengiklanan online dan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang iklan. Segala info iklan dan banner iklan adalah sepenuhnya menjadi tanggungjawab pemasang iklan tersebut.



Lain Lain Iklan Kategori yang sama
Produk

Kulit mulus lembut gilerr!

RM 99.90
Baca Lagi

Nak kulit flawless, tona sekata dan sihat luar dal

RM 80.00
Baca Lagi


Dijemput Singgah ke Kedai saya untuk melihat pelbagai produk hebat lain

Nak kulit flawless, tona sekata dan sihat luar dal-https://pnext.biz/img/my-store.jpg
KLIK DIBAWAH KE KEDAI
Ishak Mt Som
Nak kulit flawless, tona sekata dan sihat luar dal-https://pnext.biz/img/bagus.gif


VIRALKAN IKLAN & PRODUK ANDA DI SINI.

POST IKLAN PERCUMA
>> Klik Sini <<

DAFTAR DI BAWAH

PERCUMA 1 MINIPAGE

iklan percuma daftar

×
Select Category

PRODUK(349)

BABIES(2)

KESIHATAN(68)

PERNIAGAAN RUNCIT(1)

FESYEN WANITA(12)

KECANTIKAN(37)

FESYEN LELAKI(1)

MINYAK WANGI(4)

PENDIDIKAN(68)

DERMA DAN INFAK(6)

TUDUNG(5)

ARTIKEL(22)

PEMBORONG(4)

PRODUK DIGITAL(134)

MAKANAN(88)

PERNIAGAAN(269)

KENDERAAN(33)

ELEKTRONIK(17)

SUKAN/HOBI(3)

PERCUTIAN & PELANCONGAN(471)

RUMAH & BARANG PERIBADI(28)

PEKERJAAN(21)

SERVIS(110)

HARTA BENDA(5)

LAIN-LAIN KEPERLUAN(167)

Select Negeri

SELANGOR(284)

PAHANG(59)

KELANTAN(588)

PERAK(51)

NEGERI SEMBILAN(54)

KEDAH(74)

TERENGGANU(21)

SABAH(53)

SARAWAK(15)

JOHOR(134)

MELAKA(49)

PENANG(25)

PERLIS(3)

KUALA LUMPUR(86)

PUTRAJAYA(12)

LABUAN(4)

MALAYSIA(451)

INDONESIA(12)

SINGAPORE(16)

BRUNEI(10)